پشت‌صحنه شفاف‌ترین کمپین بیمه در ایران؛ هر روز دو بیمه ثالث رایگان برای خریداران

مشرق نیوز دوشنبه 28 مهر 1404 - 20:48

پشت‌صحنه شفاف‌ترین کمپین بیمه در ایران؛ هر روز دو بیمه ثالث رایگان برای خریداران

بیمه‌دات‌کام با هدف ایجاد شفافیت و اطمینان در خرید بیمه، کمپینی سراسری با عنوان «بیمه شَک‌دار نگیر!» را آغاز کرده است. این طرح با شعار «شک از ندانستن میاد، آگاهی از بیمه‌دات‌کام» تلاش می‌کند تا تجربه‌ی خرید بیمه را برای کاربران ساده‌تر، شفاف‌تر و قابل اعتمادتر کند.

در جریان این کمپین که تا نیمه‌ی آبان 1404 ادامه دارد، خریداران بیمه شخص ثالث خودرو و موتورسیکلت می‌توانند پیش از خرید، قیمت و پوشش شرکت‌های مختلف بیمه را مقایسه کنند و با آگاهی کامل تصمیم بگیرند. بیمه‌دات‌کام اعلام کرده است که هر روز، مبلغ خرید بیمه دو نفر از کاربران به‌عنوان جایزه به حسابشان بازگردانده می‌شود و هر هفته نیز یک دستگاه پلی‌استیشن ۵ به قید قرعه به خریداران اهدا خواهد شد.

فلسفه و ایده‌ی کمپین؛ از شَک تا اطمینان

به گفته‌ی تیم بازاریابی بیمه‌دات‌کام، ایده‌ی اصلی این کمپین از یک واقعیت ساده در بازار بیمه شکل گرفته است؛ این‌که بسیاری از مردم هنگام خرید بیمه، از قیمت، پوشش یا حتی اعتبار فروشنده مطمئن نیستند. همین احساس تردید، مبنای طراحی مفهومی کمپین «بیمه شَک‌دار نگیر!» شد تا به زبان ساده و قابل درک، مخاطب را از «شَک» به «آگاهی» برساند.

پشت‌صحنه شفاف‌ترین کمپین بیمه در ایران؛ هر روز دو بیمه ثالث رایگان برای خریداران

در طراحی بصری این کمپین نیز از همین مفهوم الهام گرفته شده است. تصویرهای تبلیغاتی ابتدا به‌صورت پیکسلی و نیمه‌کامل دیده می‌شوند و سپس با وضوح کامل نمایش داده می‌شوند؛ استعاره‌ای از مسیری که خریدار در بیمه‌دات‌کام طی می‌کند: از ابهام و ناآگاهی تا شفافیت و اطمینان.

بر اساس اعلام شرکت، تمام پیام‌های کمپین بر شفافیت، مقایسه‌ی واقعی و تصمیم‌گیری آگاهانه تأکید دارند. این برند تلاش کرده است تا تجربه‌ی خرید بیمه را از یک فرآیند مبهم و تلفنی، به یک تصمیم مطمئن و دیجیتال تبدیل کند.

هر خرید بیمه شخص ثالث، یک شانس واقعی برای برنده شدن

برندگان کمپین «بیمه شَک‌دار نگیر!» هر روز از طریق وب‌سایت و صفحه‌ی رسمی اینستاگرام بیمه‌دات‌کام اعلام می‌شوند. شرکت در قرعه‌کشی منوط به خرید بیمه شخص ثالث خودرو یا موتورسیکلت از بیمه‌دات‌کام است. پس از ثبت خرید، کاربران به‌صورت خودکار در قرعه‌کشی‌های روزانه و هفتگی شرکت داده می‌شوند.

در قرعه‌کشی روزانه، مبلغ کامل خرید بیمه‌نامه به حساب دو نفر از خریداران بازگردانده می‌شود و در پایان هر هفته نیز یک دستگاه پلی‌استیشن ۵ به قید قرعه به یکی از شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد.


این محتوا تبلیغاتی است

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.