اجرا شدن طرح نظارت هوشمند خدمات تاکسیرانی در جزیره کیش

خبرآنلاین چهارشنبه 30 مهر 1404 - 18:08
در راستای ارتقاء کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی در جزیره کیش، طرح نظرسنجی مردمی از طریق برچسب های QR Code بر روی تاکسیهای فعال در سطح جزیره آغاز شد که افزایش رضایتمندی عمومی، ارتقاء استانداردهای خدمات رسانی و تقویت اعتماد عمومی نسبت به سیستم حمل و نقل جزیره از مزایای اجرای این طرح است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش، این طرح با هدف بهبود کیفی خدمات حمل ونقل عمومی ، ارتقاء استانداردهای گردشگری و افزایش رضایتمندی در جزیره کیش اجرایی شده است.

در این طرح با  بهره گیری از ابزارهای نوین نظرسنجی تلاش می شود بازخوردهای واقعی و روزآمد از خدمات دهی ناوگان حمل ونقل عمومی کیش دریافت شود.این اقدام نه تنها به پایش مستمر عملکرد تاکسیرانی کمک می کند، بلکه زمینه ساز تصمیم گیریهای دقیق تر و مبتنی بر داده برای ارتقاء خدمات خواهد بود.

افزایش رضایتمندی عمومی، ارتقاء استانداردهای خدمات رسانی و تقویت اعتماد عمومی نسبت به سیستم حمل و نقل جزیره از مزایای اجرای این طرح است.

گفتنی است در این طرح، برچسبهای QR Code  در محل قابل مشاهده داخل تاکسیها نصب شده اند و مسافران میتوانند با اسکن آنها، نظرات خود را درباره کیفیت خدمات، رفتار راننده ، وضعیت خودرو و سایر شاخصهای مرتبط ثبت کنند.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.