تندیس شهید سردار سلیمانی در پارس آباد نصب می‌شود

خبرگزاری مهر جمعه 21 آذر 1399 - 12:54
پارس آباد - شهردار پارس آباد گفت: تندیس شهید سردار سلیمانی همزمان با اولین سالگرد شهادت این شهید، در پارس آباد نصب می‌شود.

علی منفرد در گفتگو با خبرنگار مهر، با گرامی داشت یاد و خاطره شهید سردار حاج قاسم سیلمانی اظهار کرد: هم زمان با اولین سالگرد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تندیس این شهید سرافراز در پارس آباد نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی از شخصیت‌های ملی و پر افتخار کشور است، افزود: خاطرات، رشادت‌ها و جانفشانی‌های حاج قاسم سلیمانی هیچ وقت از حافظه ملت ایران و جهان پاک نخواهد شد و مزین شدن نام این شهید بزرگوار برای معرفی ایشان به نسل‌های آینده ضروری است.

شهردار پارس آباد ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهید بزرگوار از وظایف همه مسلمانان است و شهرداری در راستای قدرشناسی از رشادت‌ها و مجاهدت‌های این شهید بزرگوار، ساخت تندیس قهرمان ملی و سرافراز وطن را در دستور کار قرار داده و تندیس جهت نصب آماده است.

منفرد از رونمایی این تندیس همزمان با اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی خبر داد و گفت: تندیس سردار سرافراز اسلام در میدان بزرگ ورودی شهر «میدان ترمینال» نصب و این میدان به نام شهید سردار سلیمانی مزین می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.