۱۲ هزار متر از اراضی ملی علی آبادکتول رفع تصرف شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 15 فروردین 1400 - 12:01
گرگان- جانشین انتظامی استان گلستان گفت: ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی در شهرستان علی آبادکتول رفع تصرف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرزاد تاجره اظهارکرد: ماموران پلیس آگاهی علی آباد کتول پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق به کشف یک فقره تصرف غیرمجاز اراضی ملی در این شهرستان شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضائی و در بررسی های تخصصی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی مشخص شد، متهم ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی را به صورت غیرمجاز تصرف کرده است.

جانشین انتظامی استان گلستان با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش زمین مورد نظر، ۶۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.