به گزارش مشرق، علاالدین رفیع زاده در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: از اول ماه سامانه شکایتهای مردمی در سه استان البرز، قزوین و تهران شروع به کار کرده و در هفته گذشته رکورد تماسهای گرفته شده با سامانه شکسته شد.
وی افزود: شکایتهای مردم در تهران سه بخش دارد؛ یکی کار نکردن سامانهها در برخی دستگاهها، دوم کار نکردن تلفنهای گویای دستگاههای اجرایی و سوم بیاحترامی به ارباب رجوع در برخی دستگاههای اجرایی که بالاترین درصد شکایتهای مردمی را به خود اختصاص دادهاند.
رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: مهمترین هدف ما اصلاح نظام اداری طبق نظر و خواسته مردم است. وقتی مردم به ما گفتند این سه مولفه ضعیف است، پس با همینها شروع میکنیم اگر لازم باشد قانون یا بخشنامه میدهیم و اگه لازم باشد تشویق میکنیم و آموزش میدهیم. شکایتهای سهگانه مردم در کانون توجه ویژه ما است.











