به گزارش همشهری آنلاین، «علاءالدین رفیعزاده» از عدم حضور کارمندان پشت میز کار خود، صبحانه خوردن در ساعت اداری و هر روشی که باعث اتلاف وقت مراجعهکننده میشود، بهعنوان مصادیق بدرفتاری اداری یاد کرد.
وی افزود: همکاران ما پس از دریافت گزارشهای مردمی از طریق سامانه «فؤاد» و اطلاع از موارد یاد شده، به موضوع ورود و پیگیری میکنند.
سامانه «فؤاد» از طریق کد «۱۲۸» تماس شهروندی، شکایت یا درخواست را ثبت میکند و یک کد رهگیری میدهد و تا پایان فرایند همراهی میکند؛ شهروند میزان رضایت نهایی را در همان سامانه ثبت میکند و امتیاز عملکرد بلافاصله در پروفایل مدیر یا کارمند مینشیند. در واقع بعد از تماس تلفنی شهروندان با ۱۲۸، بلافاصله موضوع به واحد رسیدگی به شکایات، بازرسی و ارزیابی عملکرد (یا عناوین مشابه) در دستگاه اجرایی ذیربط ارجاع و در مدت زمان سه ساعت به شکایات ثبت شده در سامانه رسیدگی میشود.












