بررسی بستر ارتباطی برای راه‌اندازی مرکز پاسخ مشترک امدادی تهران

خبرگزاری مهر یکشنبه 11 آبان 1404 - 10:10
معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری جلسه بررسی ارتباط مرکز تماس با هدف رفع موانع فنی و تسریع در راه‌اندازی مرکز پاسخ مشترک امدادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، نشست بررسی بستر ارتباطی برای راه‌اندازی مرکز پاسخ مشترک امدادی تهران با حضور نمایندگان سازمان و رؤسای ادارات امور ایمنی و بحران و امور مخابرات سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران (فاوا) و نمایندگان شرکت‌های پیمانکار تشکیل شد.

صمیم مرادی روزبهانی معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در این خصوص گفت: سامانه CRM به عنوان بستر مشترک میان دستگاه‌های امدادی برای هماهنگی در دریافت و ثبت حوادث چند دستگاهی طراحی شده و مرکز تماس نیز به‌عنوان حلقه ارتباطی میان این سامانه، پاسخگویان و تماس‌های شهروندان عمل می‌کند. ایجاد ارتباط بدون وقفه میان این دو سامانه نقش مؤثری در ارتقای کارایی و سرعت پاسخ‌گویی در مرکز پاسخ مشترک امدادی دارد.

در این جلسه، ضمن بررسی چالش‌های فنی ارتباط دو سامانه و نحوه تبادل داده‌ها، موضوع مستندات فنی نرم‌افزار و الزامات ایمنی نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین مقرر شد مجریان پروژه با همکاری دستگاه‌های مرتبط، اقدامات لازم را برای رفع موانع موجود و راه‌اندازی هرچه سریع‌تر سامانه‌ها انجام دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.