برنامه داوطلبانه ایران‌خودرو برای افزایش ایمنی خودروهای خانواده ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا

عصر ایران چهارشنبه 14 آبان 1404 - 15:06
ایران‌خودرو در راستای تعهد خود به ایمنی و آرامش مشتریان، برنامه‌ای داوطلبانه برای ارتقای ایمنی خودروهای خانواده ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا را آغاز کرده است.

ایران‌خودرو اعلام کرد که در برنامه‌ای پیش‌گیرانه، قطعه محافظ سیستم گرمایشی در برخی خودروهای خود را با نسخه‌ای جدید و مقاوم‌تر جایگزین می‌کند تا بالاترین سطح حفاظت از سرنشینان در تمامی شرایط عملکردی فراهم شود. این اقدام، بخشی از مسیر تازه ایران‌خودرو برای بازتعریف مسئولیت اجتماعی و استقرار استانداردهای نوین ایمنی در محصولات فعلی و آینده این شرکت است.

به گزارش ایکوپرس ، بررسی های  فنی و میدانی نشان داده‌اند که در شرایط خاص، به ویژه در برخی خودروهای با عمر و کارکرد بالا یا خودروهایی که تعمیرات غیراستاندارد روی آن‌ها انجام شده است، احتمال آسیب به قطعه محافظ بخاری وجود دارد که می‌تواند موجب نشت آب گرم در محدوده کنسول خودرو شود. اگرچه بروز این اتفاق بسیار محدود بوده، ایران‌خودرو تصمیم گرفته است فارغ از منشا موضوع، به‌صورت پیش‌گیرانه و داوطلبانه، قطعه محافظ را در تمامی خودروهای تولید شده از حدود ۲۴ سال گذشته که شامل بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه می‌شود، بدون دریافت هیچ هزینه‌ای از مشتریان تعویض کند.

رویکرد جدید مدیریت 

با وجود اینکه قطعه مورد اشاره از ابتدای تولید خودرو ۲۰۶ و مطابق با طراحی و استاندارد شرکت پژو روی این خودروها نصب شده بود، اقدام پیش‌گیرانه جدید نشان‌دهنده رویکرد مدیریت جدید شرکت در توجه به ایمنی محصولات گذشته و ایجاد اطمینان برای تمامی مشتریان، بدون در نظر گرفتن سال تولید خودرو است.

قطعه جدید با طراحی بازنگری‌شده و جنس مقاوم‌تر ساخته شده است تا در هر شرایطی در برابر فشار سیستم گرمایشی مقاومت کند و از نشت احتمالی جلوگیری کند. این برنامه به‌صورت مرحله‌ای و منظم در سراسر کشور اجرا می‌شود تا مشتریان بتوانند در شرایطی آرام و بدون ازدحام، از خدمات تعویض قطعه بهره‌مند شوند.

در مرحله نخست، خودروهای تولیدی سال‌های ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۰ در اولویت اجرای طرح قرار دارند و تمامی هزینه‌های قطعه و اجرت نصب به‌طور کامل توسط ایران‌خودرو پرداخت می‌شود.

 زمان‌بندی مراحل بعدی، متناسب با ظرفیت شبکه خدمات پس از فروش، از طریق وب‌سایت رسمی ایران‌خودرو و پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مشتریان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی ایران‌خودرو یا تماس با شماره ۰۹۶۴۴۰، از وضعیت مشمول بودن خودروی خود مطلع شده و زمان مراجعه به نمایندگی را دریافت کنند.

تحول کیفی ایران خودرو 

همچنین طراحی سیستم بخاری در محصولات جدید ایران‌خودرو نیز بازنگری شده است تا از تکرار چنین شرایطی در محصولات جدید جلوگیری شود. این تغییر بخشی از برنامه تحول کیفی ایران‌خودرو است که با هدف افزایش سطح ایمنی و ارتقای استانداردهای ایمنی و رضایت مشتری در حال اجراست.

ایران‌خودرو همچنان بر اهمیت نگهداری اصولی خودرو، استفاده از قطعات و مواد استاندارد و مراجعه به نمایندگی‌های مجاز تأکید دارد. تیم مدیریتی شرکت ضمن قدردانی از همراهی مشتریان، بر این باور است که اعتماد در رفتار صادقانه، اقدام مستمر و احترام به مشتری ساخته می‌شود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.