رئالیتیشوی جدیدی با نام «شفرونی» این روزها در دنیای برنامههای تلویزیونی و اینترنتی توجهها را به خود جلب کرده است. این برنامه که از سوی پلتفرم فیلیمو به نمایش گذاشته میشود، فضایی رقابتی و شاد را در کنار معرفی غذاها و فرهنگهای غذایی مختلف به مخاطبان ارائه میدهد. هدف اصلی این برنامه، ترکیب سرگرمی با فرهنگسازی در زمینه گردشگری غذا است. اجرای این پروژه توسط نیما شعباننژاد انجام میشود و تولید آن توسط گروه تولیدی استودیو قرن جدید کلید خورده است.
در این رئالیتیشو، شرکتکنندگان شامل چهرههای مشهور و افراد علاقهمند در فضایی پویا و جذاب با یکدیگر رقابت میکنند. خلاقیت در آشپزی، سرعت عمل و جذابیت ارائه غذا از جمله معیارهای مهم در این برنامه هستند. وعده داده شده که این اثر، علاوه بر ایجاد فضایی سرگرمکننده، بخشی از فرهنگ غذایی مناطق مختلف کشور را نیز به نمایش بگذارد.
در قسمت جدید این برنامه، فیروز کریمی یکی از خاطرات بامزه خود درباره استفاده از توپ فوتبالی که از برند علی دایی خریده بود را تعریف کرد. روایت وی با استقبال گرم و خندههای پرشور هلیا امامی، محیا دهقانی، نیما شعباننژاد و سایر حاضران در سالن همراه شد. این لحن صمیمی و لحظات شاد در برنامه، جذابیتی ویژه را برای مخاطبان رقم زده است.