۸۰ درصد مردم مخاطب برنامه‌ها و سریال‌های نوروزی رسانه ملی

صدا و سیما دوشنبه 16 فروردین 1400 - 12:22
رییس مرکز تحقیقات و افکارسنجی صدا و سیما: ۸۰ درصد مردم مخاطب برنامه‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی رسانه ملی بودند.

۸۰ درصد مردم مخاطب برنامه‌ها و سریال‌های نوروزی رسانه ملیبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه علمی فرهنگی هنری خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای طلوعی در این نشست، گفت: امسال درحالی که اکثر رسانه‌های دیداری شنیداری دنیا یا پرچمشان نیمه بر افراشته بود یا برنامه‌های مطلوبی نداشتند رسانه ملی پر تلاش‌تر ظاهر شد و برای خلق لحظات آرامش بخش برای مردم در حد یک حماسه پیش رفتند.
وی ادامه داد: پارسال از مجموعه تلویزیونی پایتخت و دوپینگ تا عصر جدید به دلیل کرونا، با چالش جدی مواجه شدند، اما امسال با طراحی سبک تولید در بحران توانست کاری انجام دهند که در اکثر حوزه‌ها نه تنها کم نگذاشتم بلکه حد نصاب بیننده جا به جا شد.
آقای طلوعی گفت: پارسال به دلیل کرونا نظرسنجی‌ها را تلفنی انجام دادیم، اما امسال حضوری بود. مردم در نظر سنجی‌های تلفنی در برخی موضوعات با بیش بر آوردی و در برخی موضوعات سیاسی با کم بر آوردی مواجه هستیم. در نوروز امسال دو مرحله نظر سنجی حضوری داشتیم.
وی ادامه داد: نظر سنجی هفته اول اعلام شد. در هفته اول ۸۲ و ۶ دهم در صد مردم برنامه‌های نوروزی رسانه ملی را تماشا کردند. این عدد در هفته دوم به ۷۶ و ۸ دهم درصد رسید و میانگین ۸۰ درصد دو ساعت و ۴۶ دقیقه میانگین تماشای برنامه‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی است.
وی افزود: مجموعه تلویزیونی نون خ بیش از ۸۲ درصد و مجموعه تلویزیونی گاندو بیش از ۶۰ درصد مخاطب داشت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.