سامسونگ و ترکیش ایرلاینز برای ردیابی آسان‌تر چمدان‌ها همکاری می‌کنند

دیجیاتو سه شنبه 11 آذر 1404 - 17:05
مسافران هواپیمایی ترکیش ایرلاینز اکنون می‌توانند چمدان‌های گمشده خود را با SmartThings Find به‌راحتی پیدا کنند. The post سامسونگ و ترکیش ایرلاینز برای ردیابی آسان‌تر چمدان‌ها همکاری می‌کنند appeared first on دیجیاتو.

سامسونگ در همکاری با ترکیش ایرلاینز سرویس جدید «Smart Tagged Baggage» را راه‌اندازی کرد تا تجربه سفر مسافران این شرکت هواپیمایی را بهبود دهد. این سرویس به مسافران امکان می‌دهد چمدان‌های گمشده خود را به‌سرعت با استفاده از فناوری ردیابی موقعیت سامسونگ، SmartThings Find، پیدا کنند. با ثبت لینک اطلاعات موقعیت چمدان در گزارش گم‌شدن بار، ترکیش ایرلاینز می‌تواند به‌صورت کارآمدتر چمدان‌های مجهز به Galaxy SmartTag را پیدا کند.

ردیابی چمدان‌های گمشده با SmartThings Find سامسونگ

Galaxy SmartTag2 یک ابزار جانبی موبایل است که به کاربران اجازه می‌دهد موقعیت چمدان و سایر اشیا خود را به‌راحتی ردیابی کنند. سامسونگ می‌گوید کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از ویژگی «Change Device Image» در SmartThings Find، عکس واقعی چمدان خود را در اپلیکیشن ثبت کنند تا در صورت جاماندن یا گم‌شدن، شناسایی آن آسان‌تر شود.

ردیابی چمدان‌های گمشده با SmartThings Find

SmartThings Find از فناوری‌های Bluetooth Low Energy و Ultra-wideband برای ردیابی دستگاه‌ها سامسونگ استفاده می‌کند. این سرویس با پشتیبانی از شبکه جهانی مشتمل بر بیش از 700 میلیون دستگاه گلکسی، امکان ردیابی امن گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند، هدفون‌ها و اشیای دارای Galaxy SmartTag را در هر زمان و مکان فراهم می‌کند.

با راه‌اندازی این سرویس، سامسونگ قصد دارد همکاری‌های خود با سایر خطوط هوایی را نیز گسترش دهد و ترکیش ایرلاینز به‌عنوان شریک اولیه، مسیر همکاری‌های بلندمدت برای بهبود تجربه مشتری با استفاده از دستگاه‌ها و نرم‌افزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را هموار کرده است. این شرکت هواپیمایی می‌خواهد کاربرد SmartThings Find را فراتر از مدیریت بار گسترش داده و در سایر خدمات مشتریان که از ردیابی موقعیت بهره می‌برند نیز استفاده کند.

ردیابی چمدان‌های گمشده با SmartThings Find

«جائه‌یون جونگ»، معاون اجرایی و مدیر بخش SmartThings در سامسونگ الکترونیکس، گفت:

«سامسونگ با توسعه SmartThings Find و همکاری با صنایع مختلف تلاش می‌کند تجربه‌ای یکپارچه و مطمئن برای مشتریان فراهم کند تا در هر نقطه‌ای از سفر، آرامش و ارتباط خود را حفظ کنند و همکاری با ترکیش ایرلاینز این امکان را ایجاد می‌کند که سفر مسافران راحت‌تر و بدون دغدغه باشد.»

«کرم کزیلتونچ»، مدیر فناوری اطلاعات ترکیش ایرلاینز نیز اظهار داشت:

«ترکیش ایرلاینز در مسیر دیجیتالی‌شدن پیشرو است و همکاری با سامسونگ به ما امکان می‌دهد از فناوری‌های پیشرفته برای بهبود تجربه مسافران بهره ببریم. ما با این همکاری‌های فناورانه، رهبری خود در صنعت هواپیمایی را تقویت و استانداردهای جدیدی برای رضایت مشتری ایجاد خواهیم کرد.»

این سرویس با استفاده از فناوری‌های پیشرفته ردیابی و شبکه گسترده دستگاه‌های گلکسی، تحولی در زمینه مدیریت بار و خدمات مشتریان ترکیش ایرلاینز ایجاد کرده و مسیر همکاری‌های آینده سامسونگ با خطوط هوایی دیگر را نیز هموار می‌کند.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.