عصر ایران - سیتروئن BX 4TC برای شرکت در مسابقات پرهیجان رالی گروه B طراحی شد. نسخه جادهای این خودرو از یک موتور ۲.۱ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر خطی (از خانواده «N9T» کرایسلر/سیمکا) بهره میبرد که قدرتی در حدود ۲۰۰ اسب بخار تولید میکرد و به یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی و سیستم چهار چرخ متحرک مجهز بود.

BX 4TC با وجود حفظ سیستم تعلیق هیدروپنیوماتیک (ویژگی نمادین سیتروئن) که برای یک مدل هومولوگیشن غیرمعمول بود، تفاوتهای اساسی با نسخه استاندارد BX داشت:
سیستم انتقال قدرت (Drivetrain) کاملاً متفاوت
تقویت قطعات شاسی
بدنه پهنتر و طراحی متفاوت در بخشهای جلو و عقب
ترمزهای متفاوت و تنظیمات تعلیق به شدت بازنگری شده
ویژگیهایی مانند دماغه جلوی کشیده، ارتفاع بیشتر از سطح زمین و قوسهای چرخ خاص، همگی مستقیماً از برنامه رالی سیتروئن به این مدل جادهای منتقل شده بودند.

تعداد تولید این مدل بسیار کم بود؛ تقریباً ۲۰۰ دستگاه برای رعایت قوانین گروه B ساخته شد. اما نکته غمانگیز آنجاست که بخش بزرگی از این خودروهای جادهای توسط خود شرکت سیتروئن خریداری و اوراق شدند زیرا سیتروئن نمی خواست این خودرو در خیابان ها باشد و فقط برای رعایت قوانین همولوگیشن این تعداد را تولید کرده بود.
این اقدام باعث شده است که نمونههای باقیمانده از BX 4TC به شدت کمیاب و خاص باشند و جایگاه خود را به عنوان یکی از پروژههای ناتمام اما جذاب گروه B حفظ کند.