به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از مهر، محسن شاکرینژاد رئیس مرکز تحقیقات صدا و سیما در حاشیه نشست رویداد «ایران جان» تصریح کرد: «در آیفیلم سریالهایی با چهار و پنج درصد مخاطب هم داریم اما برخی سریالها هم مخاطب بالایی دارد مثلاً سریال «یوسف پیامبر» حدود ۳۷ درصد مخاطب داشت که دیدم در متا که پنلی با مخاطب تقریباً ثابت دارد میزان مخاطب را بالاتر از ۵۰ درصد نظرسنجی کرده بودند.»
شاکرینژاد درباره رتبهبندی شبکهها در ایام پس از جنگ که شبکه خبر را به رتبه اول آورده بود، گفت: «در ایام جنگ شبکه خبر بود و در حال حاضر شبکه سه و شبکه آیفیلم در صدر هستند و بعد خبر و بعد شبکههای یک و دو و نسیم. این نظرسنجی مربوط به آخر تابستان است چون ما معمولاً آخر هر فصل نظرسنجی میکنیم.»
۲۴۲۲۴۳












