صرافی ارز دیجیتال تبدیل و دیجیکالا در ایام بلکفرایدی ۱۴۰۴ با همکاری مشترک، جشنواره «گنج قارون» را برگزار کردند.
گنج قارون با هدف افزایش آگاهی کاربران نسبت به ارزهای دیجیتال و فراهم کردن تجربهای ساده برای ورود افراد جدید به این صنعت طراحی شده بود و بنا به گزارش صرافی تبدیل، توانست با استفاده از رسانههای متنوع و جوایز اعطا شده، تعامل گستردهای میان کاربران و این فناوری مالی ایجاد کند.
گنج قارون بهعنوان یک تجربه ملموس و جذاب برای آشنایی کاربران با دنیای ارزهای دیجیتال طراحی شده بود. کاربران با انجام ماموریتهای سادهای مانند ثبتنام در صرافی تبدیل، انجام اولین معامله، دعوت دوستان، دنبال کردن شبکههای اجتماعی میتوانستند از جوایز این کمپین شامل یک انس (۳۱ گرم) طلا، ۱۰۰۰ تتر و میلیاردها تومان هدیه بهرهمند شوند. همچنین انجام یک خرید از دیجیکالا و ثبتنام در صرافی تبدیل برای شرکت قرعهکشی بزرگ این جشنواره با جایزه آن یک دستگاه خودروی BMW، کافی بود.
این جشنواره در دو فاز اجرا شد: فاز اول شامل تبلیغات و اطلاعرسانی (تیزینگ) بود و فاز دوم همزمان با بلکفرایدی دیجیکالا، به اجرا درآمد. گنج قارون از تاریخ ۲۰ آبان آغاز شد و تا ۱۱ آذر ادامه داشت.
جشنواره گنج قارون از استراتژی تبلیغاتی ۳۶۰ درجه بهره برد و در نقاط تماس مختلف به کاربران معرفی شد. تبلیغات این کمپین در بیلبوردهای شهری، مراکز خرید، اپلیکیشنهایی مانند باما و دیوار، صفحات خودپرداز بانک ملت و شبکههای اجتماعی انجام شد. همچنین پریرولهای آپارات، تبلیغات تلویزیونی، پیامکها و بنرهای نیتیو و موشن در پلتفرمهای دیجیتال از دیگر نقاط تماس این جشنواره بودند. مجموع هزینه تبلیغاتی «گنج قارون» بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تخمین زده میشود.
بنا به اعلام صرافی ارز دیجیتال تبدیل، جشنواره گنج قارون توانست فراتر از یک قرعهکشی ساده عمل کند و تجربهای واقعی از تعامل با ارز دیجیتال برای کاربران ایجاد کند. فقط در بلکفرایدی، بیش از ۲ میلیون نفر وارد جشنواره شدند و در مجموع بیش از ۵ میلیون امتیاز جمعآوری کردند. جوایز ارائهشده در این کمپین شامل ۲۵ میلیارد تومان هدیه بود که میان کاربران توزیع شد.
قرعهکشی بزرگ کمپین گنج قارون برای جوایز اصلی، از جمله BMW نیز در تاریخ ۲۵ آذر ۱۴۰۴ انجام خواهد شد.
بنا به اعلام صرافی تبدیل، جشنواره گنج قارون فراتر از یک قرعهکشی ساده عمل کرده و اثری واقعی بر تجربه کاربران از تعامل با ارز دیجیتال گذاشته است. ورود ۲ میلیون نفر در یک روز به این جشنواره، نشان داد که ظرفیت بالقوهای در مورد تجربیات جدید دیجیتال وجود دارد. همچنین به گفته این صرافی، همکاری بین دیجیکالا و تبدیل، میتواند آثار قابل توجهی در آینده اقتصاد دیجیتال ایران داشته باشد.