با استقبال ۲ میلیون نفر در بلک فرایدی؛ جشنواره گنج قارون با همکاری صرافی تبدیل و دیجی‌کالا برگزار شد

دیجیاتو چهارشنبه 12 آذر 1404 - 18:23
با هدف افزایش آگاهی و تسهیل ورود کاربران به صنعت ارزهای دیجیتال The post با استقبال ۲ میلیون نفر در بلک فرایدی؛ جشنواره گنج قارون با همکاری صرافی تبدیل و دیجی‌کالا برگزار شد appeared first on دیجیاتو.

صرافی ارز دیجیتال تبدیل و دیجی‌کالا در ایام بلک‌فرایدی ۱۴۰۴ با همکاری مشترک، جشنواره «گنج قارون» را برگزار کردند.

گنج قارون با هدف افزایش آگاهی کاربران نسبت به ارزهای دیجیتال و فراهم کردن تجربه‌ای ساده برای ورود افراد جدید به این صنعت طراحی شده بود و بنا به گزارش صرافی تبدیل،‌ توانست با استفاده از رسانه‌های متنوع و جوایز اعطا شده، تعامل گسترده‌ای میان کاربران و این فناوری مالی ایجاد کند.

اهداف جشنواره و نحوه اجرا

گنج قارون به‌عنوان یک تجربه ملموس و جذاب برای آشنایی کاربران با دنیای ارزهای دیجیتال طراحی شده بود. کاربران با انجام ماموریت‌های ساده‌ای مانند ثبت‌نام در صرافی تبدیل، انجام اولین معامله، دعوت دوستان، دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی می‌توانستند از جوایز این کمپین شامل یک انس (۳۱ گرم) طلا، ۱۰۰۰ تتر و میلیاردها تومان هدیه بهره‌مند شوند. همچنین انجام یک خرید از دیجی‌کالا و ثبت‌نام در صرافی تبدیل برای شرکت قرعه‌کشی بزرگ این جشنواره با جایزه آن یک دستگاه خودروی BMW، کافی بود.

این جشنواره در دو فاز اجرا شد: فاز اول شامل تبلیغات و اطلاع‌رسانی (تیزینگ) بود و فاز دوم هم‌زمان با بلک‌فرایدی دیجی‌کالا، به اجرا درآمد. گنج قارون از تاریخ ۲۰ آبان آغاز شد و تا ۱۱ آذر ادامه داشت.

رسانه‌ها و کانال‌های تبلیغاتی

جشنواره گنج قارون از استراتژی تبلیغاتی ۳۶۰ درجه بهره برد و در نقاط تماس مختلف به کاربران معرفی شد. تبلیغات این کمپین در بیلبوردهای شهری، مراکز خرید، اپلیکیشن‌هایی مانند باما و دیوار، صفحات خودپرداز بانک ملت و شبکه‌های اجتماعی انجام شد. همچنین پری‌رول‌های آپارات، تبلیغات تلویزیونی، پیامک‌ها و بنرهای نیتیو و موشن در پلتفرم‌های دیجیتال از دیگر نقاط تماس این جشنواره بودند. مجموع هزینه تبلیغاتی «گنج قارون» بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تخمین زده می‌شود.

نتایج جشنواره گنج قارون صرافی تبدیل و دیجی‌کالا

بنا به اعلام صرافی ارز دیجیتال تبدیل، جشنواره گنج قارون توانست فراتر از یک قرعه‌کشی ساده عمل کند و تجربه‌ای واقعی از تعامل با ارز دیجیتال برای کاربران ایجاد کند. فقط در بلک‌فرایدی، بیش از ۲ میلیون نفر وارد جشنواره شدند و در مجموع بیش از ۵ میلیون امتیاز جمع‌آوری کردند. جوایز ارائه‌شده در این کمپین شامل ۲۵ میلیارد تومان هدیه بود که میان کاربران توزیع شد.

 قرعه‌کشی بزرگ کمپین گنج قارون برای جوایز اصلی، از جمله BMW نیز در تاریخ ۲۵ آذر ۱۴۰۴ انجام خواهد شد.

 جشنواره‌ای برای بهبود تجربه کاربران از ارز دیجیتال

بنا به اعلام صرافی تبدیل، جشنواره گنج قارون فراتر از یک قرعه‌کشی ساده عمل کرده و اثری واقعی بر تجربه کاربران از تعامل با ارز دیجیتال گذاشته است. ورود ۲ میلیون نفر در یک روز به این جشنواره، نشان داد که ظرفیت بالقوه‌ای در مورد تجربیات جدید دیجیتال وجود دارد. همچنین به گفته این صرافی، همکاری بین دیجی‌کالا و تبدیل، می‌تواند آثار قابل توجهی در آینده اقتصاد دیجیتال ایران داشته باشد.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.