نماینده زن مجلس مبتلا به کرونا شد

خبرآنلاین سه شنبه 17 فروردین 1400 - 11:45
فارس نوشت:نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی به کرونا مبتلا شد.

عفت شریعتی در پیامی با ابراز پوزش از اینکه طی این مدت قادر به پاسخگویی تلفنی و پیگیری مستقیم امورات حوزه انتخابیه نیست، تأکید کرد: نیازمند دعای خیر مردم متدین دو شهرستان زرند و کوهبنان به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.

وی بیان کرد: از چند روز پیش که در جریان جلسات و برنامه‌ها در حوزه انتخابیه با آشکار شدن علائم کرونا مواجه شدم با دستور پزشک عفونی، رژیم دارویی را آغاز کرده و در قرنطینه خانگی به سر می‌برم، اما دفاتر زرند و کوهبنان مشکلات و امورات مردم را پیگیری خواهند کرد و خود نیز ان‌شاءالله پس از بهبودی کامل، با توانی بیش از قبل در خدمت مردم عزیز دو شهرستان خواهم بود.

2727

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.