چرخ‌ها به حرکت درآمد؛ بازگشایی هیئت دوچرخه‌سواری مهریز پس از ماه‌ها

خبرگزاری مهر پنج شنبه 18 دی 1404 - 19:28
یزد_ پس از ۲۱ ماه توقف فعالیت، هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان مهریز بار دیگر با رویکردی تازه و برنامه‌محور فعالیت خود را از سر گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از ۲۱ ماه توقف فعالیت، هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان مهریز بار دیگر با رویکردی تازه و برنامه‌محور فعالیت خود را از سر گرفت؛ بازگشایی‌ای که با میزبانی شایسته از یک کاروان دوچرخه‌سواری، نویدبخش روزهای پرتحرک و امیدبخش برای ورزش دوچرخه‌سواری این شهرستان است.

این بازگشایی همزمان با میزبانی یک کاروان دوچرخه‌سواری انجام شد که با برنامه‌ریزی مناسب و اجرای منظم، به نحو احسن برگزار و بار دیگر جایگاه مهریز را به‌عنوان شهری فعال و پویا در عرصه دوچرخه‌سواری یادآور شد.

در همین راستا، مسئولان هیئت دوچرخه‌سواری مهریز ضمن قدردانی از حمایت‌ها و همراهی‌های هیئت دوچرخه‌سواری استان، از تلاش‌ها و پشتیبانی‌های ویژه ریاست هیئت استان، صمیمانه تقدیر و تشکر کردند و نقش این حمایت‌ها را در احیای مجدد فعالیت‌های هیئت مؤثر دانستند.

چرخ‌ها به حرکت درآمد؛ بازگشایی هیئت دوچرخه‌سواری مهریز پس از ماه‌ها

بر اساس این گزارش، هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان مهریز در نظر دارد از ابتدای ماه آینده، فعالیت‌های خود را به‌صورت منسجم در دو بخش استعدادیابی و دوچرخه‌سواری قهرمانی آغاز کند؛ اقدامی که می‌تواند زمینه‌ساز شناسایی استعدادهای جدید، توسعه ورزش همگانی و ارتقای سطح دوچرخه‌سواری قهرمانی در شهرستان باشد.

بازگشایی هیئت دوچرخه‌سواری مهریز را می‌توان نقطه عطفی در مسیر احیای ورزش دوچرخه‌سواری این شهرستان دانست؛ مسیری که با همراهی علاقه‌مندان، ورزشکاران و حمایت مسئولان، آینده‌ای روشن و پویاتر را نوید می‌دهد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.