شوشتر در وضعیت قرمز آلودگی هوا قرار گرفت

خبرگزاری مهر شنبه 27 دی 1404 - 11:43
اهواز - براساس داده‌های سامانه پایش کیفی هوای کشور، شوشتر در وضعیت قرمز و ناسالم برای همه و ۷ شهر دیگر استان خوزستان در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، براساس داده‌های سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص کیفی هوا امروز، شنبه ۲۷ دی ماه در شوشتر با قرار گرفتن روی عدد ۱۵۱ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای همه قرار گرفت.

طبق داده‌های این سامانه، بهبهان با ۱۴۶، خرمشهر ۱۳۹، هندیجان ۱۳۳، دشت آزادگان ۱۲۴، اهواز ۱۱۸، اندیمشک ۱۰۸، شادگان ۱۰۵ AQI NV در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفتند.

داده‌های سامانه پایش کیفی هوای کشور نشان می‌دهند، دزفول، رامهرمز، شوش و مسجدسلیمان در وضعیت قابل قبول قرار دارند و امیدیه و دهدز شهرهای با وضعیت پاک استان خوزستان هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.