غرس بیش از ۱۰ هزار درخت در طرح جنگل کاری کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری مهر یکشنبه 28 دی 1404 - 13:27
یاسوج- سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد از غرس ۱۰ هزار درخت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید جمال موسویان گفت: به مناسبت عید سعید مبعث و به بیاد شهدای اقتدار و حملات آمریکایی-صهیونی اخیر، پویش نهال کاری در دانشگاه پیام نور دهدشت برگزار شد.

وی افزود: در این پویش ۴۷ درخت از گونه های زیتون، کنار، شیشه شور و آکالیپتوس، به مناسبت چهل و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این دانشگاه با حضور مردم و مسئولان غرس شد.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امسال در سطح نهالستان های منابع طبیعی حدود ۸۰۰ هزار اصله نهال جنگلی بومی و سازگار با اقلیم منطقه، فضای سبزی و زراعت چوب تولید شد، یادآور شد: با اجرای پویش های مختلف نهالکاری تاکنون ۱۰ هزار درخت در سطح استان غرس شده است.

وی با تاکید بر برنامه ریزی برای توسعه طرح های زراعت چوب در استان، افزود: از ابتدای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت تاکنون، پروژه های جنگل کاری در ۲ هزار و ۲۵۰ هکتار از اراضی ملی استان با نهال کاری و بذرکاری انجام شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.