سردترین نقاط همدان دمای منفی ۱۸ درجه را تجربه کردند

خبرگزاری مهر شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 20:25
همدان- کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه کمینه دما در بهار و شیرین‌سو به منفی ۱۸ درجه رسید، گفت: از امروز بعدازظهر روند افزایش دما در استان همدان آغاز می‌شود.

محمدحسن باقری‌شکیب، کارشناس هواشناسی استان همدان، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز پنجشنبه دوم بهمن‌ماه در اکثر نقاط استان همدان روند کاهش محسوس دما را شاهد بودیم به‌طوری که دماهای کمینه در بیشتر نقاط استان به منفی ۱۵ درجه سانتی‌گراد رسید.

وی افزود: کمینه دمای ثبت‌شده در ایستگاه‌های بهار و شیرین‌سو به منفی ۱۸ درجه رسید و دمای کمینه شهر همدان نیز امروز منفی ۱۶ درجه سانتی‌گراد گزارش شد.

کارشناس هواشناسی استان همدان با اشاره به آخرین خروجی مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی تصریح کرد: آسمان استان همدان امروز و فردا عمدتاً صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و از فردا بعدازظهر با گذر موجی ضعیف از منطقه، ضمن افزایش ابر، احتمال بارش‌های پراکنده به‌ویژه در مناطق جنوبی استان وجود دارد.

باقری‌شکیب خاطرنشان کرد: از نظر دمایی نیز از امروز بعدازظهر روند افزایش دما در استان آغاز می‌شود و برای صبح فردا انتظار می‌رود دماهای کمینه بین ۸ تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد افزایش یابد.

وی در پایان گفت: روز گذشته بیشینه دمای استان از شهرستان نهاوند با صفر درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.