۷ عامل حریق و تخریب اماکن در شاهین شهر دستگیر شدند

خبرگزاری مهر شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 20:25
اصفهان-فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری ۷ نفر از عوامل تخریب و آتش زدن اموال و اماکن دولتی و خصوصی در اغتشاشات اخیر شهرستان خبر داد.

سرهنگ احسان بدیعیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اقدامات تخصصی ماموران پلیس این فرماندهی برای شناسایی و دستگیری برهم زنندگان امنیت عمومی در اغتشاشات اخیر در شهرستان آغاز شد.

وی افزود: با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی، ۷ نفر از عوامل تخریب،آتش زدن اموال،اماکن دولتی و خصوصی در شهرستان شناسایی و در عملیات هایی ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه بر عزم جدی پلیس برای دستگیری هر چه سریعتر اغتشاشگران و مزدورانی که ادر اغتشاشات اخیر امنیت عمومی شهروندان را به مخاطره انداختند تأکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.