دیباج به گلوگاه تنها محور مسدود استان سمنان است

خبرگزاری مهر شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 20:30
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از بازگشایی همه محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: دیباج به گلوگاه تنها محور مسدود است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ موسی بزرگی ظهر جمعه در بازدید محورهای مواصلاتی سمنان از بازگشایی دو محور شمالی استان سمنان خبر داد و اظهار داشت: دیباج به گلوگاه تنها محور مسدود استان سمنان است.

وی با تاکید بر اینکه مابقی محورها باز هستند، افزود: از رانندگان درخواست داریم پیش از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ راهداری تماس گرفته و از وضعیت راه ها مطلع شوند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به اینکه بازگشایی مسیر باید با توجه به برقراری ایمنی کاربران جاده ای اعلام شود، ابراز داشت: بی شک راهداری در تلاش برای باز نگه داشتن مسیرها است.

بزرگی با تاکید بر اینکه همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است، تصریح کرد: در صورت الزام به سفر رانندگان حتما باید نکات ایمنی را رعایت و تجهیزات زمستانی را همراه خود داشته باشند.

وی افزود: با توجه به یخ زدگی سطح جاده های کوهستانی از رانندگان درخواست داریم از گرفتن ترمز ناگهانی و سرعت زیاد پرهیز و فاصله طولی مناسب را با خودرو جلو خود رعایت کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.