همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت امام حسین علیه السلام و گرامیداشت روز پاسدار، آیین تجلیل از جمعی از مدافعان امنیت و پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه برگزاری نماز جمعه شهرستان بهارستان برگزار شد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما، در این آیین تجلیل از ۲۱ نفر از حافظان امنیت شامل ۶ نفر از نیروهای انتظامی و ۱۵ نفر از بسیجیان خواهر و برادر، تجلیل شد
همچنین در این مراسم که با حضور مسئولان لشکری و کشوری همراه بود با اشاره به ناآرامیها و تحرکات اخیر دشمن از نقش مؤثر و هوشمندانه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ امنیت، آرامش عمومی و کنترل شرایط قدردانی شد.
سخنرانان این آیین، پاسداران را نماد ایستادگی، بصیرت و پاسداری از آرمانهای انقلاب اسلامی دانستند و بر اهمیت هوشیاری و حضور بهموقع آنان در مواجهه با تهدیدات تأکید کردند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.