۳ توزیع کننده مواد مخدر در اندیمشک دستگیر شدند

خبرگزاری مهر شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 20:32
اهواز ـ دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک از دستگیری سه توزیع‌کننده مواد مخدر صنعتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن سپهوند ظهر امروز جمعه در گفتگویی رسانه ای اظهار کرد: در اجرای دستور قضایی و در راستای برخورد قاطع با جرایم مرتبط با مواد مخدر، امروز مقدار ۲ کیلو و نیم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی افزود: در جریان اجرای این دستور، سه نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف و پرونده قضایی برای متهمان تشکیل شده است.

سپهوند با تأکید بر رویکرد پیشگیرانه دستگاه قضایی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: دادستانی با رصد مستمر بسترهای وقوع جرایم مرتبط با مواد مخدر و اقدام به‌ موقع قانونی، در تلاش است از گسترش این آسیب‌ها جلوگیری کرده و امنیت و سلامت عمومی جامعه را صیانت کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.