استقرار تیم سیار انتقال خون کرمانشاه در سنقر

خبرگزاری مهر شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 20:32
کرمانشاه - مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه از استقرار تیم خون‌گیری سیار این اداره‌کل در شهرستان سنقر خبر داد.

مریم میرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: روز شنبه چهارم بهمن‌ماه تیم خون‌گیری سیار انتقال خون استان کرمانشاه به‌منظور تأمین ذخایر خونی در شهر سنقر مستقر خواهد شد.

وی افزود: این تیم از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر در میدان شهید دکامی (ترمینال سنقر) آماده ارائه خدمات به شهروندان و اهداکنندگان خون است.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با تأکید بر ضرورت مشارکت مردم در این اقدام انسان‌دوستانه، تصریح کرد: حضور داوطلبان اهدای خون نقش مهمی در تأمین نیاز مراکز درمانی و نجات جان بیماران دارد.

میرزاده در پایان خاطرنشان کرد: همراه داشتن کارت ملی برای تمامی اهداکنندگان الزامی است و از شهروندان خواست با رعایت شرایط اهدای خون، در این اقدام خیرخواهانه مشارکت فعال داشته باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.