افزایش ۶ درصدی مصرف گاز در کهگیلویه و بویراحمد در پی سرمای شدید

خبرگزاری مهر شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 20:32
یاسوج-مسئول واحد مشترکین گاز کهگیلویه و بویراحمد از رشد ۶ درصدی مصرف گاز در استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله جهانبازی عصر جمعه در نشست مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مصرف گاز در استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به تأثیر سرمای شدید بر مصرف گاز گفت: برودت هوا سبب شده تا مصرف گاز از چهار میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب به پنج میلیون و ۱۳۰ هزار مترمکعب برسد.

مسئول واحد مشترکین گاز کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر ضرورت مدیریت مصرف، افزود: کاهش و بهینه‌سازی مصرف گاز از سوی شرکت گاز استان پیگیری می‌شود.

جهانبازی همچنین از ادارات و دستگاه‌های دولتی خواست تا در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.