فرمانده انتظامی خوزستان با خانواده شهدای امنیت رامهرمز دیدار کرد

خبرگزاری مهر شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 20:32
رامهرمز - فرمانده انتظامی استان به همراه هیئت همراه در رامهرمز با خانواده معظم شهیدان کامران احمدی و هادی آذر، شهدای دفاع از امنیت، دیدار و از صبر و ایثار آنان تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید محمود میرفیضی، فرماندهی انتظامی استان به همراه هیئت همرا خود شامل سردار عابدی، فرماندهی یگان ویژه، و سرهنگ شهبازی، فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز با خانواده معظم شهیدان کامران احمدی و هادی آذر، از شهدای دفاع از امنیت در این شهرستان، دیدار کرد.

سردار میرفیضی در این دیدار با اشاره به جایگاه شهدا بیان کرد: شهادت ارثی است که از موالیان ما که حیات را عقیده و جهاد می‌دانستند و در راه مکتب پرافتخار اسلام با خون خود و جوانان عزیز خود از آن پاسداری می‌کردند به ملت شهیدپرور ما رسیده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.