زلزله ۳.۳ ریشتری شمال‌شرق جندق خسارتی نداشت

خبرگزاری مهر شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 20:34
اصفهان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وقوع زمین‌لرزه‌ای ۳.۳ ریشتری در شمال‌شرق جندق خبر داد و گفت: این حادثه هیچ‌گونه خسارت جانی یا مالی به دنبال نداشته است.

منصور شیشه‌فروش در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۳ و سه‌دهم ریشتر ساعت ۹:۱۲ صبح امروز در شمال‌شرق جندق واقع در شهرستان خور و بیابانک به وقوع پیوست، اظهار کرد: بلافاصله پس از وقوع این زمین‌لرزه، تیم‌های ارزیابی و بررسی به مناطق نزدیک به کانون زلزله اعزام شدند و بر اساس گزارش‌های دریافتی، هیچ‌گونه خسارت جانی یا مالی در پی این حادثه ثبت نشده است.

وی افزود: بر اساس داده‌های مراکز لرزه‌نگاری، عمق این زمین‌لرزه ۱۴ کیلومتر اعلام شده و شدت آن در حدی نبوده که موجب خسارت به بافت‌های مسکونی یا تأسیسات زیرساختی شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ابراز کرد: وضعیت منطقه به‌صورت مستمر تحت پایش قرار دارد و دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در حالت آماده‌باش قرار دارند، با این حال تاکنون گزارش نگران‌کننده‌ای از پس‌لرزه یا آسیب‌های احتمالی دریافت نشده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.