سردار جوکار: ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرقند ضبط شد

خبرگزاری مهر شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 20:34
زاهدان - فرمانده انتظامی ویژه جنوب سیستان و بلوچستان از توقیف یک خودرو کشنده و ضبط ۲۲هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گاز مایع خارج از شبکه توزیع خبر داد.

سردار مرتضی جوکار در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: ماموران انتظامی شهرستان قصرقند در راستای مبارزه با قاچاق سوخت حین گشت زنی در سطح استحفاظی به ۱ دستگاه تریلی تانکردار حامل سوخت از نوع گاز مایع، مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه جنوب سیستان و بلوچستان افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از خودروی کشنده ۲۲هزار لیتر سوخت از نوع گاز مایع خارج از شبکه توزیع را کشف و خودرو را توقیف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی سوخت قاچاق کشف شده بنا بر نظر کارشناسان ۱۱ میلیارد ریال برآورد شده است؛ خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق سوخت همواره از ماموریت‌های فراجا بوده و پلیس هرگز اجازه جولان به قاچاقچیان سوخت و سرمایه ملی را نخواهد داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.