جاده چالوس‌ پس از ۳ روز انسداد بازگشایی شد

خبرگزاری مهر شنبه 04 بهمن 1404 - 13:05
چالوس‌- جاده کندوان و آزادراه تهران- شمال پس از سه روز انسداد بازگشایی شد.

علی صادقی، سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از بازگشایی جاده کندوان و آزادراه تهران–شمال پس از سه روز انسداد خبر داد و گفت: در حال حاضر تردد در محورهای کندوان، هراز و سوادکوه به‌صورت دوطرفه، عادی و روان جریان دارد.

وی با اشاره به وضعیت سایر محورها افزود: محور کیاسر سمنان به دلیل نبود ایمنی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

صادقی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط جوی خاصی در محورهای مواصلاتی استان حاکم نیست، تصریح کرد: از نظر جوی مداخله خاصی برای تردد خودروها گزارش نشده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.