بازدید میدانی استاندار کرمانشاه از محور‌های مواصلاتی

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 20:35
استاندار کرمانشاه در بازدید میدانی، روند عملیات برف‌روبی و وضع محور‌های مواصلاتی استان را بررسی و با حضور در راهدارخانه مله‌ماس سنقر، از تلاش راهداران و پلیس‌راه قدردانی کرد.

بازدید میدانی استاندار کرمانشاه از محورهای مواصلاتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما منوچهر حبیبی استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی و روند برف‌روبی محورها با اشاره به آغاز بارش سراسری برف از سحرگاه جمعه گفت: در تمامی نقاط استان شاهد بارش برف و رحمت الهی بوده‌ایم و بیشترین میزان بارش مربوط به برخی مناطق شمالی از جمله پاوه و محدوده سنقر و همین مکان بازدید ماست.

وی تأکید کرد: هم اکنون تمامی محورهای اصلی و فرعی استان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در برخی روستاها به دلیل شدت بارش، ارتباط موقتاً قطع شده است، افزود: به محض کاهش شدت بارش، بازگشایی راه‌های روستایی در دستور کار فوری قرار خواهد گرفت و همه عوامل راهداری و مدیریت بحران در آماده‌باش کامل هستند و جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

وی با قدردانی از تلاش راهداران و مجموعه مدیریت بحران استان تصریح کرد: بارش رحمت الهی موجب خوشحالی کشاورزان و مردم است و همه دستگاه‌های مسئول برای مدیریت شرایط و حفظ ایمنی تردد در محورهای استان پای کار هستند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.