۹ نفر پس از وقوع سیل در جنوب زیمبابوه جان باختند

خبرگزاری مهر شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 20:37
۹ نفر پس از آنکه سیل وسیله نقلیه آنها را در استان ماتابلند جنوبی زیمبابوه با خود برد، غرق شدند.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از الجزیره، پلیس روز شنبه اعلام کرد که ۹ نفر پس از آنکه سیل وسیله نقلیه آنها را در استان ماتابلند جنوبی زیمبابوه با خود برد، غرق شدند.

پلیس در بیانیه‌ای که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد، اعلام کرد که خودرو تویوتا هنگام تلاش برای عبور از رودخانه تشانگاموتوپ در منطقه موکولا در فیلابوسی، با سیل برده شد.

پلیس اعلام کرد که قربانیان هفت بزرگسال و دو کودک بودند و افزود که اجساد با کمک مردم محلی پیدا شد. تلاش‌های شناسایی همچنان ادامه دارد.

باران‌های مداوم در ماه‌های اخیر بخش‌های وسیعی از زیمبابوه را درنوردیده و بیش از ۷۰ نفر را کشته و خسارات گسترده‌ای به زیرساخت‌های جاده‌ای وارد کرده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.