آزادی ۲۱ بانوی زندانی غیرعمد با مشارکت کارکنان بانک صادرات ایران در پویش «مادر آمد»

تابناک شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 20:37
​همزمان با اعیاد خجسته شعبانیه و ولادت باسعادت حضرت امام حسین علیه‌السلام و با مشارکت داوطلبانه کارکنان بانک صادرات ایران، ۲۱ بانوی زندانی غیرعمد در سراسر کشور در قالب پویش «مادر آمد» آزاد شده و به کانون خانواده بازگشتند.
آزادی ۲۱ بانوی زندانی غیرعمد با مشارکت کارکنان بانک صادرات ایران در پویش «مادر آمد»
به گزارش تابناک به نقل از روابط‌ عمومی بانک صادرات ایران، فراخوان پویش سراسری «مادر آمد» با هدف حمایت از بانوان زندانی دارای جرائم غیرعمد و با اولویت مادران سرپرست خانوار، از ۲۷ مردادماه تا ۳۱ شهریورماه سال جاری در سراسر شبکه بانک صادرات ایران اجرا شد و با استقبال و همراهی کارکنان این بانک همراه بود.
در جریان اجرای این طرح انسان‌دوستانه، کارکنان بانک صادرات ایران با اهدای کمک‌های نقدی تا سقف ۱۰ میلیون ریال و یا اختصاص یک تا سه روز از مرخصی استحقاقی خود، در تأمین منابع مالی لازم برای آزادی این بانوان مشارکت کردند.
بر اساس این گزارش، مجموعاً مبلغ ۲۰ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال از محل مشارکت کارکنان بانک صادرات ایران و بودجه مسئولیت‌های اجتماعی بانک، برای آزادی این ۲۱ بانوی زندانی غیرعمد اختصاص یافت.
آزادی این بانوان زندانی در استان‌های مختلف کشور انجام شد که سهم استان تهران چهار نفر، استان قزوین سه نفر، استان کهگیلویه و بویراحمد سه نفر، استان گلستان دو نفر، استان آذربایجان شرقی دو نفر، استان خوزستان دو نفر، استان کرمان دو نفر، استان کرمانشاه یک نفر، استان چهارمحال و بختیاری یک نفر و استان لرستان یک نفر بوده است.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.