تداوم فعالیت سامانه بارشی در خوزستان

خبرگزاری مهر شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 20:39
اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر امشب در استان خبر داد و گفت: سامانه بارشی بعدی از اواخر روز چهارشنبه استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

محمد سبزه زاری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی تداوم فعالیت سامانه بارشی را تا اواخر وقت امشب نشان می دهد که سبب رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط تا نسبتا شدید در اغلب نقاط استان به ویژه مناطق جنوب ، جنوب شرق و مرکز و احتمال ریزش تگرگ در مناطق مستعد و بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

وی گفت: با توجه به حجم بارش ها، آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن رودخانه ها و طغیان مسیل ها مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: در این ایام شمال خلیج فارس مواج و طوفانی همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

سبزه زاری تصریح کرد: همچنین از فردا مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی به ویژه در جاده های مواصلاتی پدیده غالب استان خواهد بود.

وی تاکید کرد: سامانه بارشی بعدی از اواخر روز چهارشنبه استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در شبانه روز گذشته گتوند با دمای ۲۳ و دهدز با دمای ۳.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان گزارش شده اند. همچنین اهواز به بیشینه دمای ۲۲.۱ و کمینه دمای ۱۱.۹ درجه سانتیگراد رسیده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.