فرمانده هنگ مرزی مریوان از کشف ۱۷ هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در نوار مرزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداو سیما سرهنگ علی دریکوند فرمانده هنگ مرزی مریوان گفت: با هدف جلوگیری از خروج مواد سوختی قاچاق از کشور، مرزداران هنگ مریوان در پایانه مرزی "باشماق" توانستند قاچاقچیان سوخت را زمینگیر کنند.
وی افزود: مرزبانان در این عملیات ۱۷ هزار و ۳۰۰ لیترسوخت قاچاق را کشف و از خروج این سرمایه ملی از کشور جلوگیری کردند.
فرمانده هنگ مرزی مریوان با بیان اینکه تعداد ۵ متهم دستگیر و ۵ دستگاه خودرو سنگین نیز توقیف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۱۵ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال برآورد کردند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.