پاسخگویی مردمی برخط استاندار زنجان در سامانه سامد بی‌نظیر است

ایرنا چهارشنبه 18 فروردین 1400 - 11:37
زنجان - ایرنا - مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و سفرهای نهاد ریاست جمهوری گفت: پاسخگویی مردمی برخط استاندار زنجان از اقدامات بسیار ارزشمند، موثر و بی‌نظیر در کشور است.
پاسخگویی مردمی برخط استاندار زنجان در سامانه سامد بی‌نظیر است

روح‌الله بشارت روز چهارشنبه با حضور در سامانه سامد در ادامه ارتباطهای آنلاین استاندار زنجان با اقشار مختلف، پس از تماس تلفنی ۲۷ نفر از مردم استان و طرح، بررسی و رفع مشکلات آنان از سوی استاندار، افزود: پاسخگویی مستمر و فراگیر مدیران این استان جای مباهات و خوشحالی دارد و اقدام مبارکی است که به صورت آنی و همزمان مسایل مردم طرح و اغلب آنها حل می شود.

وی یادآورشد: استاندار زنجان، دلسوز، پای کار و فعال بوده که با وسعت نظر در صدد رفع موانع و مشکلات فراروی افراد مختلف است.

بشارت اظهار داشت: استاندار زنجان به بیش از ۳۰۰ روستا سفر کرده و مشکلات و درد دل مردم را از نزدیک شنیده است و این بهترین مسیر برای حل مسایل موجود در استان است.

وی زنجان را استانی با امنیت پایدار و باثبات خواند و تصریح کرد: تدابیری که مسوولان این استان جهت رفع مشکلات مردمی درپیش گرفته اند موجب تقویت این ثبات و امنیت و آرامش خاطر عموم است.

استاندار زنجان نیز پس از بررسی و ارایه راهکارهای لازم جهت رفع مسایل ۲۷ نفر تماس گیرنده با سامانه سامد، گفت: با حضور در این سامانه پاسخگویی به مردم به صورت آنلاین و انجام بسیاری از امور نیز بدون نامه نگاری و بروکراسی های اداری انجام می شود.

فتح الله حقیقی یادآورشد: در این سامانه با روابط تعاملی مدیران و فرمانداران حضور دارند و در حد بضاعت تماس گیرندگان را راهنمایی و مشکلاتشان را رفع می کنند.

وی خاطرنشان کرد: پیشتر اغلب تماس گیرندگان مشکل اشتغال داشتند اما امروز درپی افزایش کیفیت کار هستند که گاه این موارد از عهده استانداری خارج است.

حقیقی با بیان اینکه ۲ شرکت بزرگ در زنجان از اقبال عمومی بالایی برای اشتغال برخوردارند، تاکید کرد: جذب نیرو در شرکت ایران ترانسفو زنجان از سال گذشته با آزمون انجام می‌شود و ۱۰۰درصد استانی و نیروهای آن بومی هستند.

وی یادآورشد: سال گذشته ۸۴۰ نفر در ۲ مرحله آزمون در این شرکت مشغول به کار شدند.

حقیقی گفت: ارتباط مردمی استاندار با مردم هر ۲ هفته یک بار و هر هفته نیز در ارتباط مستقیم ۳ نفر از مدیران کل استان به همین صورت با مردم استان انجام می شود.

به گزارش ایرنا، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با شماره ۱۱۱ این امکان را برای شهروندان فراهم کرده است تا نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود را از مجموعه دستگاه های دولتی منعکس کنند و دستگاه های اجرایی بر اساس نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری موظف هستند در کوتاه ترین زمان، پاسخگوی شهروندان باشند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.