مدارس برخی شهرهای خوزستان فردا غیرحضوری شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 05 اسفند 1404 - 21:27
اهواز - بر اساس اعلام استانداری‌ خوزستان، مدارس برخی شهرهای خوزستان فردا چهارشنبه غیرحضوری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به پیش‌بینی مدل‌های هواشناسی مبنی بر احتمال بروز و تداوم پدیده گرد و غبار با منشأ خارجی و همچنین لزوم پاکسازی و آماده‌سازی فضاهای آموزشی، بنا بر تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان خوزستان، فعالیت کلیه مدارس و دانشگاه‌ها در شهرهای اهواز، کارون، باوی، حمیدیه، هویزه و دشت آزادگان در روز ( چهارشنبه ۶ اسفندماه)، به صورت غیرحضوری و از طریق بسترهای مجازی برگزار خواهد شد.

این تصمیم در راستای صیانت از سلامت دانش‌آموزان، دانشجویان و شرایط مناسب برای نظافت و پاکسازی مدارس اتخاذ شده است.

از شهروندان گرامی درخواست می‌شود ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی و اصول خودمراقبتی، از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری نمایند.

بدیهی است در صورت تغییر شرایط جوی، اطلاع‌رسانی‌های تکمیلی از طریق مراجع رسمی استان اعلام خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.