آزمون‌های دانشجویان علوم پزشکی تهران تا پایان اسفند لغو شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:13
کلاس‌ها و برنامه‌های آموزش حضوری و آزمون‌های دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در شهر تهران تا پایان اسفند ۱۴۰۴ برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد بحران وزارت بهداشت با توجه به آغاز حملات وحشیانه رژیم صهیونی به کشور عزیزمان و به منظور صیانت از سلامت مردم، دانشجویان و پرسنل خدوم سلامت:

کلاس‌های و برنامه‌های آموزش حضوری و آزمون‌های دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در شهر تهران، به جز کارورزان و دستیاران پزشکی و دانشجویان کارآموزی در عرصه پرستاری، اتاق‌عمل و هوشبری تا پایان اسفند ۱۴۰۴ برگزار نمی‌شود.

تصمیم گیری در خصوص سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی بر اساس شرایط منطقه ذی ربط بر عهده رییس دانشگاه خواهد بود.

آزمون‌های متمرکز وزارت بهداشت، جامع علوم پایه، پیش‌کارورزی در تاریخ ۱۴ اسفند لغو می‌گردد.

زمان جدید برگزاری آزمون در بهار ۱۴۰۵ متعاقباً اعلام می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.