اطلاعیه شماره یک ستاد بحران وزارت بهداشت

صدا و سیما سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:14
در پی تجاوز هوایی آمریکایی-اسرائیلی، مرکز اطلاع رسانی ستاد بحران وزارت بهداشت اطلاعیه‌ای صادر کرد.

اطلاعیه شماره یک ستاد بحران وزارت بهداشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، متن اطلاعیه شماره یک ستاد بحران وزارت بهداشت به این شرح است:

با توجه به آغاز حملات وحشیانه رژیم صهیونی به کشور عزیزمان و به منظور صیانت از سلامت مردم. دانشجویان و پرسنل خدوم سلامت:

🔹مراکز شبانه روزی بهداشت به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

🔹داروخانه‌های شبانه‌روزی و منتخب به فعالیت ادامه خواهند.

🔹عمل‌های جراحی الکتیو متناسب با شرایط، مدیریت شود.

🔹پزشکان و پرسنل آنکال وضعیت خود را به حضوری تبدیل نمایند. تلاش شود در صورت لزوم از کمک سایر همکاران استفاده شود.

🔹ترتیبی داده شود، بیمارستان‌ها برای پرسنلی که خدماتشان ضروری است اسکان مناسب تامین شود.

🔹مجروحین جنگ مثل قبل رایگان درمان خواهند شد.

🔹 کلاس‌های و برنامه‌های آموزش حضوری و آزمون‌های دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در شهر تهران، به جز کارورزان و دستیاران پزشکی و دانشجویان کارآموزی در عرصه پرستاری، اتاق‌عمل و هوشبری تا پایان اسفند ۱۴۰۴ برگزار نمی‌شود.

🔹تصمیم گیری در خصوص سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی بر اساس شرایط منطقه ذی ربط بر عهده رییس دانشگاه خواهد بود.

🔹آزمون‌های متمرکز وزارت بهداشت، جامع علوم پایه، پیش‌کارورزی در تاریخ ۱۴ اسفند لغو می‌گردد. زمان جدید برگزاری آزمون در بهار ۱۴۰۵ متعاقباً اعلام می‌شود.

مرکز اطلاع رسانی ستاد بحران وزارت بهداشت

۹ اسفند ۱۴۰۴

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.