۷۰۰ هزار مسافر نوروزی در رامسر اقامت کردند

خبرگزاری مهر دوشنبه 10 فروردین 1405 - 13:35
رامسر - فرماندار رامسر گفت: بیش از ۷۰۰ هزار نفر مسافر نوروزی تا ۱۰ فروردین در شهرستان اقامت کردند

مسلم قبادیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۴ تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۵، تعداد مسافران و گردشگران اسکان‌یافته در این شهرستان از مرز ۷۰۰ هزار نفرشب عبور کرده است.

وی افزود: این آمار تنها شامل اقامتگاه‌های رسمی و مراکز دارای قابلیت آمارگیری است و پیش‌بینی می‌شود تعداد واقعی مسافران به دلیل اقامت در منازل شخصی و ویلاها، به مراتب بیشتر باشد.

فرماندار رامسر با اشاره به آغاز موج دوم سفرهای نوروزی همزمان با تعطیلات پایان هفته و فرا رسیدن روز طبیعت، از پیش‌بینی ورود حجم بالایی از مسافران خبر داد.

وی افزود: ستاد تسهیلات سفر شهرستان با وجود شرایط منطقه‌ای و حساس، با آمادگی کامل فعالیت می‌کند و بازار شهرستان از نظر تأمین کالاها و اقلام اساسی آرام و پایدار است.

قبادیان همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه نوروزی با ۱۰۰ غرفه فعال و عرضه محصولات، تأکید کرد: فروشگاه‌های منتخب کلیه اقلام را با قیمت مصوب دولتی ارائه می‌دهند و مردم با هیچ کمبودی مواجه نخواهند شد.

وی در پایان افزود: مسافران از اماکن گردشگری شهرستان بازدید گسترده‌ای داشته و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی متناسب با شرایط کشور نیز در حال برگزاری است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.