انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی در خوزستان

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:19
فرمانده انتظامی استان خوزستان از انهدام باند ۴ نفره قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان رامهرمز خبر داد.

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما  سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در چارچوب اجرای طرح‌های گسترده مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات و حساسیت این موضوع در ایام جنگ با رژیم صیهونی آمریکایی، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، با تسلط اطلاعاتی، از فعالیت یک باند قاچاق سلاح آگاه شدند.

وی افزود: پس از رصد و نظارت تخصصی، اعضای ۴ نفره این باند در شهرستان رامهرمز شناسایی پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با همکاری سازمان اطلاعات انتظامی شهرستان در عملیاتی مقتدرانه تمامی آنها در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: از مخفیگاه این باند تعداد ۲ قبضه اسلحه کلاشینکف بهمراه ۷۵ عدد فشنگ جنگی، یک قبضه اسلحه شکاری وینچستر ۵ تیر بهمراه ۳۵ عدد فشنگ مربوطه، ۳ تیغه خشاب، یک عدد جیب خشاب و سایر متعلقات کشف شد.

سردار میرفیضی ادامه داد: مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز خصوصا در ایامی که دشمن در عرصه نبرد خارجی با شکست مواجه شده از اولویت‌های اصلی پلیس بوده و با هرگونه اقدام در این زمینه برابر قانون برخورد محکم صورت می‌گیرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.