واژگونی وانت نیسان با ۲ مصدوم در ایوانکی

خبرگزاری مهر چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 11:13
گرمسار- رئیس هلال احمر گرمسار از بروز حادثه واژگونی وانت نیسان در ایوانکی خبر داد و گفت: این حادثه دو مصدوم برجای گذاشت.

سعید مجیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، از بروز حادثه برای یک وانت نیسان خبر داد و ابراز کرد: صبح چهارشنبه گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان در کیلومتر ۱۵ جاده شریف آباد ـ ایوانکی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه ایوانکی به محل حادثه اعزام شدند افزود: این حادثه دو مصدوم بر جای گذاشت که توسط نجاتگران هلال احمر خدمات سرپایی در صحنه دریافت کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گرمسار با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، تاکید کرد: همه پایگاه های امدادی هلال احمر شهرستان گرمسار تا پایان تعطیلات در آماده باش کامل هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.