مراسم وداع با شهید «اقتدار وطن» سید دانیال سجادی در خورموج برگزار شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 01:31
بوشهر- مراسم وداع با شهید اقتدار وطن «سید دانیال سجادی» با حضور گسترده و حماسی مردم شهرستان دشتی، خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان محلی و اقشار مختلف در شهر خورموج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار دشتی چهارشنبه شب در این مراسم با تقدیر از حضور پرشور مردم اظهار کرد: حضور باشکوه مردم شهرستان در این آیین پیام روشنی برای دشمنان دارد و نشان می‌دهد که ملت ایران همواره پشت نظام و انقلاب ایستاده‌اند و راه شهدا را ادامه خواهند داد.

رضا مقاتلی با تقدیر از رشادت، ایثار و جانفشانی نیروهای مسلح افزود: مردم و مسئولان با حضور در صحنه‌های مختلف از نیروهای مسلح حمایت می‌کنند و در دفاع از نظام و ارزش‌ها همواره در کنار آنان خواهند بود.



وی با تبریک و تسلیت به مردم شهرستان دشتی و خانواده این شهید والامقام بیان کرد: شهادت آرزوی این شهید عزیز بود و به آرزوی دیرینه خود رسید و امیدواریم همه ما نیز رهرو و ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.