تعطیلی آبگرم خست و تمامی مراکز گردشگری بندرلنگه تا اطلاع ثانوی

خبرگزاری مهر پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 01:36
بندرلنگه- فرماندار شهرستان بندرلنگه از تعطیلی آبگرم خست و تمامی مراکز گردشگری بندرلنگه تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فواد مرادزاده، فرماندار شهرستان بندرلنگه، از تعطیلی مجتمع آب‌درمانی خست در روستای اسلام‌آباد و تمامی اماکن گردشگری این شهرستان تا اطلاع ثانوی خبر داد.

وی در این خصوص اعلام کرد: ورودی آبگرم خست و سایر جاذبه‌های گردشگری شهرستان بندرلنگه تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

فرماندار بندرلنگه با اشاره به دلایل این تصمیم افزود: این اقدام با توجه به شرایط ویژه و وضعیت جنگی کشور اتخاذ شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.