حمله دشمن به اسکله بندرچارک/ یک نفر شهید و ۴ شناور آسیب دید

اقتصادنیوز جمعه 14 فروردین 1405 - 17:46
اقتصادنیوز:در حمله دشمن آمریکایی صهیونیستی به اسکله بندرچارک در استان هرمزگان، یک نفر به شهادت رسید و چهار لندینگ کرافت آسیب دید، این دومین حمله دشمن به این بندر طی ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان عصر روز جمعه با تایید این خبر افزود: این برای چندمین بار متوالی است که دشمن آشکارا به زیرساخت‌های غیرنظامی در بنادر استان مذبوحانه حمله می کند.

احمد نفیسی افزود: متأسفانه در این اقدام ناجوانمردانه، یک نفر از هموطنانمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و چهار شناور لندینگ کرافت نیز دچار آسیب شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان اضافه کرد: موج انفجار باعث شکستن شیشه‌های سالن مسافربری شده و همچنین اتاق مانیتورینگ این پایانه دریایی نیز آسیب جدی دیده است.

 طی روزهای گذشته اسکله های بندرپل، بندر لنگه، بندرعباس، جزیره هنگام و جزیره قشم مورد حمله جنگنده ها و گرتابه های دشمن قرار گرفت که در این حملات چندین نفر به شهادت رسیده ، تعدادی از لنج و شناورهای غیرنظامی دچار حریق شده و به زیرساخت های این بنادر نیز آسیب وارد آمد.

در حمله روز گذشته دشمن به بندر چارک ، سه نفر زخمی ‌شده و سه لندینگ کرافت نیز دچار حریق شد.

 

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.