
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ نواب قائدی، مدیرعامل شرکت برق منطقهای فارس و بوشهر از چند ایستگاه مهم انتقال برق در بوشهر و چغادک بازدید و وضعیت پایداری شبکه و روند خدماترسانی در این منطقه را از نزدیک بررسی کرد.
در این برنامه، ایستگاههای ۶۶ کیلوولت آزادی و بهمنی بوشهر، ایستگاههای ۲۳۰ کیلوولت بوشهر یک و بوشهر دو، ایستگاه ۴۰۰ کیلوولت چغادک و همچنین مرکز دیسپاچینگ بوشهر مورد بازدید قرار گرفت و وضعیت بهرهبرداری و آمادگی شبکه برق در این مراکز بررسی شد.
مدیرعامل شرکت برق منطقهای فارس و بوشهر با اشاره به اهمیت تأسیسات برق در تأمین انرژی مورد نیاز مشترکان و صنایع منطقه، بر لزوم تداوم آمادگی عملیاتی و هماهنگی میان بخشهای مختلف برای حفظ پایداری شبکه تأکید کرد.
در پایان این بازدید، قائدی از تلاشهای کارکنان بهرهبرداری، مهندسان و اپراتورهای شاغل در این مراکز و همچنین مدیریت امور انتقال برق بوشهر و مسئولان نواحی بهرهبرداری بوشهر و چغادک در حفظ پایداری شبکه برق استان قدردانی کرد.