️بازدید مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس و بوشهر از تأسیسات حیاتی برق

صدا و سیما شنبه 15 فروردین 1405 - 11:19
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر با حضور در تعدادی از تأسیسات مهم انتقال برق در استان بوشهر، وضعیت پایداری شبکه و روند خدمات‌رسانی در این منطقه را از نزدیک بررسی کرد.

️بازدید مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس و بوشهر از تأسیسات حیاتی برق در بوشهر و چغادک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ نواب قائدی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر از چند ایستگاه مهم انتقال برق در بوشهر و چغادک بازدید و وضعیت پایداری شبکه و روند خدمات‌رسانی در این منطقه را از نزدیک بررسی کرد.

در این برنامه، ایستگاه‌های ۶۶ کیلوولت آزادی و بهمنی بوشهر، ایستگاه‌های ۲۳۰ کیلوولت بوشهر یک و بوشهر دو، ایستگاه ۴۰۰ کیلوولت چغادک و همچنین مرکز دیسپاچینگ بوشهر مورد بازدید قرار گرفت و وضعیت بهره‌برداری و آمادگی شبکه برق در این مراکز بررسی شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر با اشاره به اهمیت تأسیسات برق در تأمین انرژی مورد نیاز مشترکان و صنایع منطقه، بر لزوم تداوم آمادگی عملیاتی و هماهنگی میان بخش‌های مختلف برای حفظ پایداری شبکه تأکید کرد.

در پایان این بازدید، قائدی از تلاش‌های کارکنان بهره‌برداری، مهندسان و اپراتور‌های شاغل در این مراکز و همچنین مدیریت امور انتقال برق بوشهر و مسئولان نواحی بهره‌برداری بوشهر و چغادک در حفظ پایداری شبکه برق استان قدردانی کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.