فراخوان اهدای خون در شهرستان اسلام آباد غرب

خبرگزاری مهر شنبه 15 فروردین 1405 - 14:12
کرمانشاه - مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه، با اشاره به اهمیت اهدای خون در نجات جان انسان‌ها، از همشهریان شهرستان اسلام آباد غرب دعوت کرد تا در اهدای خون مشارکت داشته باشند.

مریم میرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه هر واحد خونی که اهدا می‌شود، جان سه نفر را نجات می‌دهد، اظهار کرد: اهدای خون، اهدای زندگی است و این اقدام خداپسندانه، نقش حیاتی در تامین ذخایر خونی مراکز درمانی و نجات جان بیماران نیازمند ایفا می‌کند.

وی افزود: با توجه به نیاز مستمر به خون در مراکز درمانی، تیم سیار خون‌گیری اداره کل انتقال خون استان کرمانشاه در روز یکشنبه مورخ ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۵، از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب حضور خواهند یافت.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه از عموم مردم شهرستان اسلام آباد غرب دعوت کرد تا با حضور در این پایگاه سیار، در این امر خیر سهیم شوند و گفت: از تمامی هموطنان گرامی که توانایی اهدای خون را دارند، درخواست می‌شود با همراه داشتن کارت شناسایی معتبر، در این امر خداپسندانه مشارکت نمایند.

میرزاده همچنین تاکید کرد: اهدای خون، عملی داوطلبانه و حیاتی است که علاوه بر نجات جان بیماران، سلامت جسمی اهداکنندگان را نیز با ارزیابی‌های دقیق قبل از اهدا تضمین می‌کند.

وی نیز از عموم مردم شهرستان اسلام آباد غرب درخواست کرد تا با حضور گرم خود در این حرکت ارزشمند، یاری‌رسان نیازمندان به خون باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.