به گزارش خبرگزاری مهر، احمد نفیسی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان با تأیید وقوع دو حمله جداگانه در منطقه، اعلام کرد: در حمله به اسکله صیادی جاسک به یک شناور آسیب وارد شده اما خوشبختانه هیچ شهید و مجروحی نداشتیم.
وی همچنین از حمله جنایتکارانه آمریکا و اسرائیل به منافع مردم در بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه خبر داد و گفت: در این حادثه دو فروند لنج باربری دچار حریق شده و یک نفر مجروح شده است.
منبع خبر "
خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.