حمله به منافع مردم در اسکله‌های جاسک و شیبکوه

خبرگزاری مهر شنبه 15 فروردین 1405 - 14:32
بندرعباس- معاون استاندار هرمزگان از تداوم حملات دشمن آمریکایی و صهیونیستی به دارایی‌های مردم در اسکله‌های جاسک و شیبکوه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد نفیسی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان با تأیید وقوع دو حمله جداگانه در منطقه، اعلام کرد: در حمله به اسکله صیادی جاسک به یک شناور آسیب وارد شده اما خوشبختانه هیچ شهید و مجروحی نداشتیم.

وی همچنین از حمله جنایتکارانه آمریکا و اسرائیل به منافع مردم در بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه خبر داد و گفت: در این حادثه دو فروند لنج باربری دچار حریق شده و یک نفر مجروح شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.