هلال احمر پردیس: خسارتی از زلزله ۴.۱ ریشتری بومهن گزارش نشده است

خبرگزاری مهر جمعه 28 فروردین 1405 - 16:47
پردیس- رئیس جمعیت هلال‌احمر پردیس اعلام کرد: زمین‌لرزه ۴.۱ ریشتری بومهن تاکنون خسارتی نداشته و گروه‌های امدادی در حال پایش منطقه هستند.

حسین فارابی،در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت:دقایقی پیش زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر منطقه بومهن در شرق استان تهران را لرزاند که موجب نگرانی برخی شهروندان شد، اما تاکنون هیچ گزارشی از خسارات احتمالی ناشی از این زلزله دریافت نشده است.

وی افزود: تمامی گروه‌های امدادی هلال‌احمر در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند و نیروها هم‌اکنون در حال پایش منطقه هستند.

فارابی تأکید کرد: هرگونه تغییر یا گزارش تکمیلی متعاقباً از سوی جمعیت هلال‌احمر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر پردیس در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد اضطراری، با شماره ۱۱۲ تماس بگیرند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.