ادامه روند اجرای ۴۵ طرح ساختمان‌های دولتی و عمومی

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 13:12
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ۴۵ طرح ساختمان عمومی و دولتی با اعتبار حدود ۹.۳ همت مصوب و در برنامه اجراست از افزایش ۳۰ درصدی اعتبارات در سال جاری خبر داد.

ادامه روند اجرای ۴۵ طرح ساختمان‌های دولتی و عمومی

به گزارش گروه مسکنو شهرسازی خبرگزاری صداوسیما ، علی نوذرپور مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اشاره به اینکه اعتبارات امسال برای اجرای ۴۵ طرح مصوب سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی حدود ۹.۳ همت است، گفت: از این طرح های سازمان مجری ،  ۳۰ طرح آن بیمارستانی، ۴ طرح ورزشگاهی و مابقی سایر ساختمان‌های عمومی و دولتی است که با ابلاغ توسط دولت در برنامه اجرایی امسال سازمان قرار گرفته و دارای اعتبار در بودجه امسال است. 

نوذرپور افزود: برای مجموعه طرح های سازمان مجری در سال جاری حدود ۹.۳ همت اعتبار در نظر گرفته شده است که این میزان اعتبار نسبت به اعتبارات سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی میزان تخصیص سال گذشته را برای اجرای طرح های مصوب بیش از ۸۰ درصد عنوان کرد و گفت: پارسال این تخصیص‌ها به طرح های سازمان مجری تخصیص یافت. این در حالی است که در سال قبل از آن میزان تخصیص اعتبارات طرح های سازمان مجری ۷۲.۴ درصد بود.  

نوذرپور  افزود: سازمان مجری در حال حاضر ورزشگاه‌های بناب، شهرکرد، اردبیل و بروجرد را در دست اجرا دارد که پس از تکمیل، به وزارت ورزش و جوانان به عنوان بهره‌بردار تحویل خواهد شد.

وی تصریح کرد: شرط تحقق طرح های ساختمان‌های عمومی و دولتی، تصویب اعتبارات و تخصیص به موقع آن است که در این زمینه در سال گذشته سازمان مجری موفقیت‌های فراوانی داشته است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.